G4Media.ro

Ai putea ucide UE, spune Franța. Nu, tu ai putea să o…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Nu înțeleg poziția Germaniei privind taxele vamale pentru vehiculele electrice din China, dacă nu sunt instituite cele mai afectate vor fi chiar marile companii de autovehicule care vor risca să piardă o mare parte din cota de piața europeană.

    • Prietene, o treime din vanzarile auto a celor mai mari firme auto din Germania de duc in China. Ce e greu de inteles la treaba asta? Le punem taxe masinilor chinezesti. Cine o sa sufere? Germania. China si asa nu avea cine stie ce vanzari in UE. Dar Germania are vanzari auto la greu in China. Oare ce o sa faca chinezii? O sa puna si ei taxe in plus. O sa introduce mai multe restrictii la materii prime pentru baterii de exemplu. Si uite asa se duce Green Dealul in cap. Sunt o groaza de experti care iti spun ca visurile umede de net zero ale UE nu se pot intampla prea curand fara China.

  2. Decat sa facem masini mai bune, la preturi mai competitive.. mai bine punem taxe pe masinile „dujmanilor” , sa coste si ele mult!
    O ajuns in golf sa coste 50 000 de euro, cu optiuni ce le aveau masiniile in 2000.
    Ne impunem singuri niste reguli nerealiste, in timp ce restul continentelor isi vad de treaba si isi dezvolta industriile, noi suntem mai cu motz …
    Te doare mintea cand vezi ce logica are EU…

    • Pentru ca le cumpara lumea la 50k. Ia sa nu le mai cumpere sa vezi ce isi revin cu picioarele pe pamant. VW inchide fabrici ca nu mai au vanzari. Masina aia de 50k peste 5 ani mai valoreaza nici 20k. S-au invatat sa perpeleasca lumea la revizii. Renault a adus o chinezarie de 8k $ si a vandut-o pe 23k… id3 in China este 16k $ la noi este 38k euro cheala.