G4Media.ro

Vor fi constructorii de mașini în curând „reduși la a vinde mașini…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. E de discutat. Tehnologia de producere a bateriilor li-ion e mult mai nociva mediului decat poluarea masinilor iar fie vorba intre noi, cele Euro 6 polueaza ffff putin. Apoi, tehnologia de extragere a litiului e si ea poluanta, halucinant cum legiuitorii trec asta cu vederea. Infrastructura de incarcare e deficitara, fiind apanajul guvernelor, ce nu tine cont cu marirea parcului EV. Si nu in ultimul rand, pretul ridicat al EV, preturile fff mari a pieselor de schimb, ca sa nu mai vorbesc de baterie care isi scade proprietatile de stocare a energiei cu cel putin 30% pe timp de iarna care scade autonomia EV.

  2. ”mașinile electrice, în ciuda avantajelor lor”…….exprimare de râs dacă n-ar fi de plâns.
    Timp de încărcare uriaș, care variază cu temperatura, autonomie mică și fluctuantă, tot cu temperatura, preț de achiziție dublu, lipsa stațiilor de încărcare în afara rețelei principale (mai ales în estul Europei)….. electrica are numai ”avantaje”.
    Obiectiv vorbind, electrica este o involuție la toate capitolele. Iar combaterea poluării urbane se poate face cu transport în comun mai bun și prioritizat, reducerea ambuteiajelor, eventual restricții zonale de acces și stimularea deținerii unor mașini cât mai puțin poluante (electrică cine vrea, hibridă, cu GPL sau GNC șamd).