G4Media.ro

UPDATE Accident feroviar la Feteşti, pe linia Bucureşti – Constanţa: Două marfare…

UPDATE Accident feroviar la Feteşti, pe linia Bucureşti – Constanţa: Două marfare s-au ciocnit, trenurile circulă pe rute ocolitoare

UPDATE : CFR Infrastructură anunţă reluarea circulaţiei feroviare dar cu tracţiune diesel

,,Trenurile de călători spre și dinspre Litoral și-au reluat circulația pe ruta directă București – Constanța și retur, traficul desfășurându-se în condiții normale (cu tracțiune electrică) până în stația Ovidiu, stație din care garniturile sunt tractate cu o locomotivă Diesel până în stația Bărăganu, de unde își continuă călătoria, în condiții normale de trafic, cu locomotivele electrice.
Menționăm faptul că, această măsură are drept scop reluarea circulației pe ruta directă București – Constanța și retur, evitând astfel redirecționarea trenurilor pe variantele ocolitoare, și reducerea minutelor de întârziere acumulate în graficul de circulație.”

ŞTIREA INIŢIALĂ :

Două trenuri de marfă s-au ciocnit la Feteşti pe Magistrala M 800 Bucureşti – Constanţa, iar circulaţia feroviară este închisă de la miezul nopţii. Trenurile spre și dinspre Litoral circulă pe rută deviată, anunță CFR Călători.

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

14 comentarii

  1. Ai’, dar ce devreme ati început sa postați azi! 👍

    In ultima vreme publicați cam multe știri cu accidente pe felia lui Drulache.

    • Nu e Drula de vina ca mecanicul a adormit pentru ca era pilit.

    • Evident ca nu e. Dar așa vor sa creeze impresia postacii pesediști la celălat articol! Penibil.
      Asta-i moștenirea lăsată de guvernările anterioare. Un transport feroviar in care nu s-au mai făcut investiții de zeci de ani, nici măcar in formarea profesională a angajatiilor, proceduri, samd.

    • Din nou, nu e vina autoritatilor de la transporturi (de acum sau din trecut) ca un mecanic al unui operator privat a condus beat trenul si a adormit, trecand pe rosu. Trenurile se ciocneau in conditiile astea si daca infrastructura era la nivel de TGV sau tren cu levitatie.
      Nu stiu cine este abilitat sa faca verificari periodice in trafic, acolo sigur sunt disfunctionalitati. Nu e primul accident feroviar din ultimii ani in care cauza e starea de ebrietate a mecanicului.

  2. Aveam si noi 2 marfare funcționale si alea s-au ciocnit, pana si ăștia circula pe contrasens, sport național la români.

    • Esti cam dezinformat d-le! O sa fi surprins daca afli cate marfare ale firmelor din Romania sunt in circulatie pe caile ferate din Romania…..dar asta nu te va convinge sa mai defaimezi ceva ce nu cunosti.

    • Esti total pe dinafara. Daca taceai, filosof ramaneai.

  3. Romania lucrului bine facut…

  4. Astea-s cusute cu ata alba!
    Romani, ia mai stati si acasa, ce atata mare ! Pe autostrada nu e bine, pe calea ferata nu se poate

    Gata cu plimbarile!

  5. Sabotaj, 3 accidente în 10 zile, prulă e lucrat de mafia gunoaielor ca și CROCOTILDA 🤣

    • Citu e premier de paie…La asemenea evenimente se da demisia sau se demite.

    • Sabotaj din partea betivilor pesedisti. Mecanicul era un pesedist traditional beat crtita. Practic toata tara cocleste de betivi ordinari traditionali. Pe sosele, e cai ferate in fabrici si uzine.

  6. 200 de minute întârziere Costinești Craiova, ar trebui demis directorul CFR.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.