G4Media.ro

Încep lucrările de asfaltare pe primul lot al Autostrăzii A 1 Sibiu…

Încep lucrările de asfaltare pe primul lot al Autostrăzii A 1 Sibiu – Piteşti. Lotul Sibiu – Boiţa a ajuns la 46 % şi va fi deschis circulaţiei anul viitor, anunţă ministrul Drulă

Constructorul PORR începe săptămâna aceasta aşternerea covoarelor asfaltice pe primul lot al Autostrăzii A 1 Sibiu – Piteşti, secţiune cu o lungime de 13,7 kilometri care a ajuns la un stadiu fizic de 46 %, a anunţat, pe pagina sa de Facebook, ministrul transporturilor, Cătălin Drulă. Lotul Sibiu – Boiţa care va fi deschis circulaţiei spre sfârşitul anului viitor cuprinde una dintre cele mai spectaculoase lucrări de artă : viaductul de la Tălmăcel cu o lungime de 650 de metri şi o înălţime a pilonilor de până la 30 de metri.

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

22 comentarii

  1. Cand se lucreaza pe defileu sa mai discutam. Sosele facute la campie poate oricine.

    • Podul de la Giurgeni
      are
      O lungimea totală de 1.456 m și o lățime de 17 m. Distanța maximă intre stâlpii de susținere este de 160 m.
      are
      O TAXĂ de 11 lei.
      Pentru
      viaductul de la Tălmăcel cu o lungime de 650
      AR merge o taxa de 5 lei

    • @saracule, tu ai vazut ce autostrada construieste Bulgaria spre Grecia… cu fonduri UE, desigur.
      Are de toate… tuneluri in curbă, viaducte… si 140km/h.
      Noi avem doar accidente.

    • România are nevoie repede de această autostradă.
      Este necesară o cale ferată între Pitești și Râmnicu Vâlcea. Pe linia actuală sau pe alt amplasament lângă Curtea de Argeș ori la sud spre Costești.
      Linia va descongestiona traficul feroviar pe Valea Prahovei și Jiului.
      Va scurta distanța între București și Sibiu, Muntenia și sudul Transilvaniei, etc.
      Va fi suficient trafic feroviar pe Valea Oltului, dar și pe restul liniilor care traversează munții Carpați, suntem în Uniunea Europeană și se investește în transport feroviar.
      Sau măcar linie de mare viteză între București și Sibiu.

    • Da ma, are nevoie, dar va fi cu taxa, ce nu intelegi?
      O folosesti, platesti. Pe langa alte taxe.
      Poti sa o iei prin Drobeta daca nu-ti convine

    • @dragos

      Bai saracule. Luati-as Bulgaria aia pe sus.

      E plina tara asta de nevastuici ca tine care lauda Bulgaria aia ptr un oetec de DN1. E vai steaua ei. In afara de hoteluri ieftine, te rogi la Dumnezeu.

      O traversezi in atat de multe ore ca o iei razna. Iti apare semn de autostrada si dispare semnul de autostrada. Hal de tara.

      Bonus bai saracule. Romania incaseaza un miliard din vigneta (taxa de drum). Acum ce? Inca o taxa dupa ce s-au folosit banii mei sa fie construit?

    • @dragos…stai linistit, cand se face din fonduri UE nu pori avea taxa, e interzis de regulament….daca era PPP sau din fonduri nationalr, putea baga taxa….si taxe sunt in toate tarile normale, cum dracu intretii infrastructura?….Drula o tine tare pe facebook, ce tare e el, dar proiectul e inceput de peste un an, in starea de urgenta lucrau aia in draci….bai Drula, dar vreun proiect gandit cap coada de tine cand vedem?….e bine ca nu tii lucrarile pe loc, dar nu te impauna cu proiectele altora….sau te pregatesti sa candidezi?…nu ca ar fi rau, cu Ciolos se duce dracu sandramaua voastra

    • Bai Dragosel, plateste-o tu ma boierule (pe taxa)! Ca rovigneta e degeaba.

  2. Autostrada Sibiu Pitești nu cred că va avea taxă.

    • Normal ca nu va avea.
      Doar PSD si PNL stiu de ce e taxa de pod la Fetesti si la Giurgeni si de ce podul de la Braila va fi si el cu taxa. Pentru persoanele fizice.
      Drula stie ca vrea bani dar nu intreaba inainte USR-ul ca sa stie care e directia… taxe peste taxe sau taxe cu cap?
      De ex.: de ce se plateste taxa de pod si la dus si la intors? Doar un sens nu era suficient?

  3. După revenirea PSD din 2024, nu se va mai construi în veci infrastructură în România, nici măcar asta făcută de USR împotriva voinţei mafiei PNL.

    • Corect ! La început am avut mari îndoieli vizavi de capacitatea lui Drula de a gestiona un asemenea colos de minister cu atât de multe probleme dar acest om a dovedit până acum ca are o capacitate de mobilizare deosebită.

  4. Deci? Pana la urma e cu taxa sau fără taxa?

  5. Accesul la viaductul de la Tălmăcel va fi cu taxa sau nu?

  6. Bravo, Drula!!! ♥️ Cel mai BUN ministru!!!
    Bagă tare pe 𝕥𝕠𝕒𝕥𝕖 proiectele, sa se oftice lătrătorii de pe margine!

  7. @Mosu,visezi cai verzi pe pereți! Pe niște dealuri care o iau la vale nu poți construi nimic de calitate ! Vezi numai A1 pe Orăștie-Sibiu unde o tot cârpesc și tot „fuge” dealul !
    Nu a încercat ceaușescu cu Râmnicu Vâlcea-Vâlcele unde după ce s-a zgârcit la calitate, acum o tot monitorizează CFR-ul ???

  8. Drula minte. Lucrez pe acest contract si nici vorba sa se inceapa asfaltarea. Zilele astea se face doar un tronson experimental de strat de baza AB 31,5. Trebuie stabilita reteta, apoi aprobata de CNAIR… ehei… mai dureaza …

  9. F buna autostrada fara taxe fara taxe.

  10. Cine cunoaște istorie, știe! De 2021 de ani neamul românesc a fost tot ultimul în Europa (cu excepția unor mici, mici perioade) Ce pretenție să mai ai astăzi?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.