G4Media.ro

Bugetul Brașovului: Tren metropolitan, „facelift” pentru Piața Sfatului și fațadele din centrul…

Secțiune susținută de
Concordia

Articolele din această secțiune sunt realizate cu respectarea independenței editoriale a redacției

Bugetul Brașovului: Tren metropolitan, „facelift” pentru Piața Sfatului și fațadele din centrul istoric și investiții în Poiană

Bugetul orașului Brașov se ridică în acest an la 1,255 miliarde lei și va merge jumătate către funcționare, iar jumătate către dezvoltare, prin investiții, precum Trenul Metropolitan, transport în comun „verde”, piste de biciclete, parcări și spații verzi. Mai mult de o treime din bani sunt fonduri europene.

„În afară de continuarea proiectelor vechi, ce se aflau în diferite stadii de implementare, anul acesta reprezintă și un început în implementarea viziunii noii administrații.  Prioritățile mele sunt, pe lângă creșterea calității serviciilor publice din capitolele de bază, tranziția orașului nostru spre Capitala Verde a României, creșterea calității educației și a serviciilor din zona socială și a sănătății”, afirmă primarul orașului Allen Coliban.

Bugetul total al Brașovului în 2021 este de 1.255.486.990 lei, din care 49,6%, adică 623 milioane lei, este destinat dezvoltării, în creștere față de anul trecut, când suma alocată er ade numai 499 milioane lei. Anul trecut cea mai mare felie din buget a mers pe funcționare, adică 668 milioane lei, însă în 2021 suma scade la 632 milioane lei (50,4% din buget).

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

8 comentarii

  1. Tot ghetou ramane, cu o calitate a vietii, execrabila, cu o calitate umana de a dreptul ridicola.

    Un oras experimental, bazat strict pe forta de.munca necalificata adusa din sud estul tarii.
    Aer cancerigen de gunoi importat ars, lipsa utilitati de baza, scumpete peste vrstul europei!

    Fugiti cat puteti!!!

  2. Nu mai punem borduri si panselute!
    Facem parcari, piste de bicicletă, bla,bla.
    Mergem la shopping după ele in Vest, China samd.
    Valoare adăugată Zero!

  3. Nu știu cum se definește un tren metropolitan. Trenuri care sa conecteze Brașovul cu localitățile învecinate ar fi de bun augur. Acum se folosesc microbuze și autobuze obosite, poluante. Problema e ca orașul nu este bine întreținut, sunt cartiere care necesită reparații care nu s-au făcut niciodată de când s-au dat în folosință, de 40 de ani ( de ex. pietonala Răcătău). Administrarea pubelelor de gunoi iar e problematica. Sunt o grămadă de lucruri de rezolvat nu trebuie să vii cu multe proiecte noi.

  4. Domnule primar, oras verde plin de gropi, praf și frunze nematurate din toamna, străzi nemarcate si multe alte probleme vechi nu prea e verde . Imi pare asa de rau ca te-am votat

    • Cum sa nu ne para rau, am aflat ulterior ca am fost mintiti inclusiv cu cv-ul it-stului!
      Daca tu minti, de dinainte de a incepe … ce incredere sa mai avem?

      Un oras monstru, cu o dezvoltare urbana haotica, ingramadita, fara spatii verzi, betoane peste betoane, fara lumina la interior, fara strazi asfaltate, fara trotuare, fara parcuri, fara iluminat public, fara NIMIC!
      S-a avut in vedere strict PROFITUL!

      Un oras muuult supraevaluat! Interese ale mafiei imobiliare evreiesti si moldovenesti!

    • Brasovul a scapat de interlopul Scripcaru (cred ca administreaza cateva zeci de cladiri pensiuni in centrul vechi-binenteles prin interpusi) si a dat de stranepotul lui Miron Constantinescu, deja mincinos dovedit (vedeti CV-ul). Aproape ca as putea pune pariu ca in planul doi, cei pe care i-am amintit vor pune de-o intelegere benefica de ambele parti (mai putin pentru locuitorii Brasovului). Marele USL exista din anii 90 la Brasov si va exista inca, cu USR-ul urat mirositor de acolo.

  5. Nu stiu unde locuiesc cei care au scris pana acum dar NU este asa, da este poluat, insa este mult mai curat decat alte orase ca Bucuresti, Constanta sau Sibiu.
    Da, sunt multe lucruri care trebuie facute, dar asta nu are nici o legatura cu noul primar care este la primul Buget, uitati de vechiul primar de la PNL care a fost ani intregi la putere si loviti in noul primar doar pentru ca este de la USR.

    @Alin este cel mai tare, el spune:
    – un oras monstru – de ce??, de ce este asa urat si daca este monstru de ce muta atat de multi bucuresteni aici, de ce se blochiaza DN1 cand vin aici si in imprejurimi in weekend
    – dezvoltare urbana haotica – da, o mare parte haotica este in zona Tractoru – Corsi si pe drumul poienii, restul este de pe vremea comunistilor
    – ingramadit – ??? unde, sunt zone mai lejere decat in Bucuresti, nu punem la socoteala centrul vechi.
    – fara spatii verzi – CE?? unde???, este inconjurat pe o parte de padure, numai in cartierul unde stau eu sunt 2 parcuri mari, plus o amenajare de gratare si relaxare, iar pe lista de buget sunt planificate alte 2 parcuri mari, sa vedem daca se si concretizeaza.
    – betoane peste betoane – pai se numesc Blocuri, si sunt cam peste tot, ar fi nevoie de mai putine parcari de suprafata si mai multe in subteran, dar sunt mai scumpe.
    – fara lumina la interior – ??????????? ce interior ??? deschide ochii 🙂
    – fara strazi asfaltate – aproape tot orasul este asfaltat si chiar fara prea multe gropi, dar da sunt zonele noi, in care inca se mai construieste si inca nu au fost asfaltate strazile, dar in toate orasele sunt zone noi construite in conditiile astea.
    – fara parcuri – despre asta am zis la spatiile verzi
    – fara iluminat public – ???? iar zic UNDE ???, da poate in zonele noi, unde nici nu au asfalt inca, altfel iluminatul public este aproape peste tot, gasesc greu un loc pentru observatii cu telescopul in oras
    – S-a avut in vedere strict PROFITUL! – daca te referi la imobiliare, da, dar este si normal in capitalism, apartamente, birouri si magazine, Dar uitativa la zona Coresi, prinde contur, dupa ce va fi terminata va arata oarecum bine, am inteles ca au in plan si o gradinita si cresa.
    – Un oras muuult supraevaluat! – da, este, din cauza ca multi vor sa se mute aici, sunt multe apartamente de vacanta ale bucurestenilor si multe apartamente in regim hotelier, dar totul este despre cerere si oferta, nu vad ce treaba are asta cu bugetul, cu primarul sau cu evreii. Mafie imobiliara, da, la fel ca peste tot, dar conteaza daca este evreiasca, moldoveneasca sau de orice alt fel ??? tot mafie este si daca face ilegalitati trebuie sa plateasca, altfel lasa oamenii in pace.

  6. Trenul Metropolitan suna bine în comunism. Problema e ca gările din localitățile din jurul Brașovului au fost făcute pt fabricile comuniste nu pentru cartierele de locuit. În majoritatea înseamnă măcar 15 minute pe jos până la tren. Dacă mai pui și un laptop sau un copil, ghici ce câștigă? Mașina personală…

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.